Oprogramowanie dla gastronomii Bistro Business

  • Producent: Symplex
  • Waga: 0.5 kg
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • Cena netto: 899,00 zł 1 105,77 zł

Bistro to program, który w połączeniu z programem Small Business umożliwia kompletną obsługę firm branży gastronomicznej wraz z prowadzeniem księgowości lub eksportem danych do najpopularniejszych programów księgowych. Doskonale sprawdza się zarówno w dużej restauracji, pizzerii, czy fast foodzie. Posiada prosty w obsłudze, przejrzysty interfejs (dostępny także na ekranach dotykowych), dzięki czemu czas szkolenia personelu ogranicza się do minimum. Mimo niewielkich wymagań sprzętowych oprogramowanie zapewnia dużą szybkość działania.

Testuj za DARMO przez 30 dni!

Pobierz w pełni funkcjonalną, 30 dniową wersję programu.

Możliwości techniczne Bistro:

  • możliwość pracy w sieci – do 10 stanowisk (w wersji sieciowej),
  • współpraca ze wszystkimi dostępnymi na rynku drukarkami fiskalnymi i kuchennymi (maksymalna ilość drukarek kuchennych: 16),
  • możliwość korzystania z dowolnej drukarki kuchennej z dowolnego stanowiska w sieci, możliwość wystawiania paragonów w sieci na jednej drukarce fiskalnej ze wszystkich stanowisk,
  • obsługa szuflady kasowej.

Najważniejsze funkcje programu Bistro:

  • wyszukiwanie towarów po nazwie/kodzie,
  • definiowanie grup towarowych,
  • praktycznie dowolna ilość zdefiniowanych kelnerów (do 9999 pozycji),
  • nowoczesne i wygodne logowanie kelnerów przy pomocy mikropastylek Dallas, kart magnetycznych, czy też kodów kreskowych,
  • dowolna ilość otwartych rachunków,
  • 99 różnych sal – z definiowalnym układem stolików,
  • przypisywanie kelnerów do określonych stolików.

Funkcje zamówień:

  • możliwość składania kilku zamówień przy jednym stoliku,
  • podział istniejącego zamówienia,
  • łączenie kilku zamówień lub stolików,
  • możliwość przeniesienia zamówienia do innego stolika,
  • możliwość przekazania stolika innemu kelnerowi,
  • moduł terminal kuchenny (w standardzie) – Aplikacja współpracująca z ekranem dotykowym znajdującym się w kuchni zastępuje drukarkę zamówień. Polega na wyświetlaniu bieżących zamówień i komunikatów dla kucharzy poprzez sieć. Umożliwia podgląd kilku zamówień jednocześnie i generuje powiadomienia dla kelnerów o przygotowanym posiłku.

Funkcje dokumenty i raporty:

  • szybkie wystawianie rachunków (zastosowania w fast foodach),
  • wystawianie dokumentów typu faktura, WZ, RW na drukarce kuchennej lub drukarce systemowej,
  • raporty kelnerskie,
  • obsługa wielu magazynów, podgląd wartości magazynu, możliwość inwentaryzacji,
  • generowanie zamówień na surowce, które są poniżej stanu minimalnego.