Oprogramowanie dla gastronomii Gastro Szef

  • Producent: Softech
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • Cena netto: 1 521,00 zł 1 870,83 zł

GASTRO SZEF jest programem do prowadzenia gospodarki magazynowej firmy w oparciu o dokumenty zakupu oraz zrealizowaną sprzedaż stanowiska POS. System zapewnia dostęp do wielu praktycznych analiz i raportów. Analizy wspierają bieżącą pracę kierownictwa oraz pomagają w pdoejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym, zapewniając szybki wgląd w rezultaty wcześniej podejmowanych działań. Przejrzysta konstrukcja programu pozwala na łatwą, intuicyjną i swobodną pracę z profesjonalnym narzędziem wspomagający zarządzanie magazynem.

Dzięki synchronizacji z GASTRO POSem dane widoczne w programie są zawsze aktualne i dają podgląd w realne stany magazynowe. Są one kontrolowane na podstawie zużycia surowców opierającym się na zdefiniowanych wcześniej recepturach połączonych z danymi o sprzedaży.

Synchronizacja z programami finansowo- księgowymi umożliwia eksport dokumentów, który zaoszczędza czas i zapobiegnie konieczności wprowadzania tego samego dokumentu do dwóch różnych programów. Dodatkowo GASTRO SZEF, daje możliwość wystawiania faktur, dzięki czemu odciąża stanowisko POS dając pracownikom więcej czasu i możliwości na przyjmowanie nowych zamówień, i zwiększanie dochodów lokalu.

Jako narzędzie wspomagające managera/właściciela, oprogramowanie GASTRO SZEF umożliwia nadawanie uprawnień, definiowanie promocji, cen czy przekazywanie komunikatów widocznych w GASTRO POS. W szybki i łatwy sposób, z poziomu zwykłego komputera można ustalić happy hour (ceny zmienią się w POSie automatycznie o wyznaczonej godzinie), stworzyć nową promocję, system lojalnościowy czy przesłać pracownikom wiadomość nie odchodząc od ekranu swojego laptopa.

Najważniejsze cechy GASTRO SZEF:

  • rozliczenia magazynów i zużycia surowców,
  • kontrola kosztów – Food Cost,
  • rozliczenia produkcji gastronomicznej,
  • zaawansowana obsługa zamówień,
  • inwentaryzacje,
  • zdalne ustalanie rabatów i promocji widocznych w POSie,
  • planowanie imprez,
  • wystawianie faktur,
  • przejrzyste raporty,
  • obsługa gastronomii zamkniętej,
  • eksport danych do innych systemów.