COMARCH ERP OPTIMA Start Firma
- Producent: Comarch
-
Dostępność:
Jest
- szt.
- Cena netto: 1 395,00 zł 1 715,85 zł
Comarch ERP Optima START Firma to specjalna propozycja dla małej firmy handlowej, która za atrakcyjną cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również proste prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera łatwy w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest rozpoczęcie bezpłatnej sprzedaży towarów w Internecie za pośrednictwem tego portalu. W pakiecie dostępny jest również moduł Comarch ERP Optima CRM, który zawiera efektowny zestaw narzędzi do ofertowania oraz obsługę firmowej skrzynki mailingowej. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację.
Comarch ERP Optima START Firma zawiera: moduł Handel, moduł Kasa/Bank, moduł CRM, sprzedaż poprzez internetową galerię handlową Wszystko.pl, 12-miesięczną gwarancję i Comarch ASYSTA, komplet podręczników w formie elektronicznej, moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.
Szczegółowy opis modułów:
Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.
Funkcje modułu Handel:
- wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
- prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
- określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
- przeprowadzenie inwentaryzacji,
- prostą produkcję,
- obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
- tworzenie deklaracji Intrastat,
- współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
- prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
- współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
- współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.
Moduł Kasa Bank, który umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Funkcje modułu Kasa Bank:
- prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
- definiowanie dowolnych form płatności,
- rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
- automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
- możliwość generowania dokumentów kompensat,
- seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
- seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
- możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
- elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
- możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy,
- wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz.
CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.
Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.
Funkcje modułu CRM:
- rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności,
- faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna),
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.
Jako Partner Comarch oferujemy wdrożenie systemów klasy ERP dla firm każdej wielkości:
COMARCH ERP OPTIMA
Wielomodułowy system do zarządzania dla firm który umożliwia dostosowanie do potrzeb i etapu rozwoju.
COMARCH ERP XL
Rozbudowany system kierowany do dużych firm logistycznych, zakładów produkcyjnych i sieciowych punktów usługowych.
COMARCH ERP ALTUM
Inteligentna platforma biznesowa umożliwiająca prowadzenie wielu przedsiębiorstw, stworzona z myślą o rynku międzynarodowym.