COMARCH ERP OPTIMA Start Mikrofirma
- Producent: Comarch
-
Dostępność:
Jest
- szt.
- Cena netto: 210,00 zł 258,30 zł
Comarch ERP Optima START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.
Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera: moduł Faktury, moduł Kasa/Bank, 12-miesięczną gwarancję i Comarch ASYSTA, moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.
Szczegółowy opis modułów:
Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.
Funkcje modułu Faktury:
- wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
- fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych,
- obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych,
- wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
- sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu,
- prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.
Moduł Kasa Bank, który umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Funkcje modułu Kasa Bank:
- prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
- definiowanie dowolnych form płatności,
- rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
- automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
- możliwość generowania dokumentów kompensat,
- seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
- seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
- możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
- elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
- możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy,
- wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz.
Jako Partner Comarch oferujemy wdrożenie systemów klasy ERP dla firm każdej wielkości:
COMARCH ERP OPTIMA
Wielomodułowy system do zarządzania dla firm który umożliwia dostosowanie do potrzeb i etapu rozwoju.
COMARCH ERP XL
Rozbudowany system kierowany do dużych firm logistycznych, zakładów produkcyjnych i sieciowych punktów usługowych.
COMARCH ERP ALTUM
Inteligentna platforma biznesowa umożliwiająca prowadzenie wielu przedsiębiorstw, stworzona z myślą o rynku międzynarodowym.