COMARCH ERP OPTIMA Start Mikrofirma

  • Producent: Comarch
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • Cena netto: 210,00 zł 258,30 zł

Comarch ERP Optima START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.

Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera: moduł Faktury, moduł Kasa/Bank, 12-miesięczną gwarancję i Comarch ASYSTA, moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

Szczegółowy opis modułów:

Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

Funkcje modułu Faktury:

  • wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
  • fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych,
  • obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych,
  • wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
  • sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu,
  • prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.

Moduł Kasa Bank, który umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.

Funkcje modułu Kasa Bank:

  • prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • definiowanie dowolnych form płatności,
  • rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
  • automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
  • możliwość generowania dokumentów kompensat,
  • seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
  • seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
  • możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
  • elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
  • możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy,
  • wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz.

 

Jako Partner Comarch oferujemy wdrożenie systemów klasy ERP dla firm każdej wielkości:


COMARCH ERP OPTIMA

Wielomodułowy system do zarządzania dla firm który umożliwia dostosowanie do potrzeb i etapu rozwoju.

Oferta Comarch ERP Optima

COMARCH ERP XL

Rozbudowany system kierowany do dużych firm logistycznych, zakładów produkcyjnych i sieciowych punktów usługowych.

Oferta Comarch ERP XL

COMARCH ERP ALTUM

Inteligentna platforma biznesowa umożliwiająca prowadzenie wielu przedsiębiorstw, stworzona z myślą o rynku międzynarodowym.

Oferta Comarch ERP Altum